Nekad fettan | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fettan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089411466/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a tror det är denna annars är det denna 1100001000056ba (tror de är första)

Vad är din discord tagg? fettan8449 bytte nyss var bubben8449_2 innan

Vem var det som bannade dig? spoky VILL HELST ATT ADMIN UPPÅT TAR BESLUTET DÅ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-01 174711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig pågrund av dem misstänkte att jag fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sköt mot en bil som var motståndare pga att han hade kidnappat min polare mitt framför mig och körde då in i gänghuset o åkte sen ut igen o då skjuter jag mot han när han åker iväg man ser på klippet att de är buggat och hade jag haft nån sorts fusk hade ju han i bilen dött antagligen så detta är en felaktig ban därför väljer jag att överklaga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var sannerligen en felaktig ban då jag inte hade nån mjukvara varken på min dator eller i min historik. med tanke på att han pc checkade efter och inte hittade nånting. under pc checken kollade han alla mina gmails mina discord meddelanden samt historik och massa mappar på min dator samt vilka hemsidor jag varit inne på och såg inget konstigt vilket motbevisar ganska bra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var längesen asså så kmr tyvärr inte ihåg inte blivit perma på ett år i princip det finns väl nån liten ban mellan men inget allvarligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag själv anser att jag inte gjorde nått fel så ingenting

Har du lärt dig någonting efter din ban? kan inte lära mig något på en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajjemus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka