Nekad fettan | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fettan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089411466/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449_2

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-03 230454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktiskt inte då polisen på klippet sa att jag fick ta min polare och att det var på mitt ansvar att han skulle få vård(man hör polisen säga det på klippet)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i sandy och köpte ut vapen med min polare men eftersom vi åkte på crossar först så blev han vdmad och jag såg det så då valde jag att åka dit och då var det en polis där jag hoppar ut o tar min polare framför snuten sen så sa polisen att det är på mitt ansvar att han får vård och att han inte är misstänkt jag åker då till sjukhuset o lägger han vid svetlana och så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle se denna ban som felaktig då polisen sa att jag fick ta min polare bara att det var mitt ansvar att jag skulle hjälpa han o få vård

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tot 26ggr tidigare och några e perma. Tex misstänkt e cop när jag inte e copade c logg 2 ggr en av dem när jag glömde skriva att jag var tvungen o relogga. Och en självman en mild staffdiss när jag sa "är du smart" och sen någon pwg och suntförnuft. När jag haft mask på allmän plats och små saker. Näst intill ingen av dessa bans har upprepats så jag har definitivt tagit mycket lärdom av dessa bans. Jag blev nu bannad för att jag plockade min polare framför polisen när polisen sa att det var okej bara att det var mitt ansvar att han fick vård och det ansvarade jag för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? enligt mig så skulle jag ha gjort samma sak i exakt samma läge så jag hade gjort samma sak igen då inget var fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det har jag inte då denna ban var felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka