Accepterad fettan | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fettan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089411466/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449_2

Vem var det som bannade dig? analytikern (vill tilägga att det har gått typ 5 dar sen jag blev bannad först)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-15 155802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han valde att banna mig för att jag sköt mitt i stan och för att jag drev en skottlossning med bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt sen skickade en grabb i mitt gäng en prio så jag åker dit han har då klarat sig men hans bil e sönder så jag hämtar han och vi åker upp mot sushi baren och tequila jag hoppade ut 1 gång vid stora banken helt jävla dum i huvudet sen åker vi mellan sushi och tequila jag hoppar då ut så dum som jag är o skjuter 1 skott mot motståndarens bil han åker då fram o hoppar ut efter de så åkte jag iväg och blev sedan bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså bannen e helt rätt så absolut inte en felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tot 27ggr tidigare och några e perma. Tex misstänkt e cop när jag inte e copade c logg 2 ggr en av dem när jag glömde skriva att jag var tvungen o relogga. Och en självman en mild staffdiss när jag sa "är du smart" och sen någon pwg och suntförnuft. När jag haft mask på allmän plats och små saker. Näst intill ingen av dessa bans har upprepats så jag har definitivt tagit mycket lärdom av dessa bans. nu blev jag bannad för att jag sköt mitt i stan och de e helt rätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda var o försöka åka därifrån direkt eller bara låtit han hoppa ut o göra alla fel själv för 2 fel gör inte 1 rätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag definitivt jag kommer inte skjuta mitt i centrala stan nått mer och jag kommer inte driva nån skottlossning med bil tills ni ändrar på regeln finns inte så mke mer o säga än att jag fattar att jag gjorde fel och jag fick ta konsekvenserna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka