fettan | Ban Överklagan [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fettan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089411466/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449_2

Vem var det som bannade dig? 9jonte

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-05 183340.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att han valde att banna mig för att jag gjorde ett jävligt tråkigt scenario det hade kunnat bli långvarit men jag valde att skjuta nästan direkt jag fattar att detta var dåligt men jag var så jävla trött på hur de rpade mot mig jag vet att detta inte är en bra anledning till o göra ett dåligt sceanrio men jag säger bara sanningen jag ber om ursäkt för att jag hade denna dåliga rp i detta scenario och jag kan lova att jag inte kommer göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 2 polare o 1 till som jag inte vet vem de va hade kidnappat nån från lost mc för att de hade knivhuggit nån i montana som är vår allians nån minut efter att vi hade tagit han så ringde mina 2 polare till hans president och dem begärde typ 2 glockar elr nått kommer inte exakt ihåg vi åker då till en mötesplats och dem är där innan oss en av oss hoppar ut o ska ta emot betalningen men då börjar nån av deras grabbar skjuta och vi kör då därifrån jag blir då skjuten och mina polare kör mig t sjukan jag får vård och mina polare berättar för mig vilka som hade skjutit och att vi fof hade deras medlem kidnappad vi ringer då till vice presidenten i lost och han säger att han inte bryr sig då åker det förbi en rs6a och mina polare säger att det är dem som sköt jag åker efter o dem stannat tillslut jag säger då "vi har er grabb kidnappad" o han säger "aha och?" jag blir så jävla trött på han då för liksom han värnar inte om sin grabbs liv så jag hoppar ut o skjuter tömmer hela bilen förutom 1 grabb och jag åker iväg efter o blir senare kallad t support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte en felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte exakt hur många bans jag har men tror typ 30 nånting e det är nån felaktig o resten är det bara mitt fel jag har lärt mig av alla bans och därför blivit unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha pratat längre och försökt lösa det utan att skjuta eller ha gjort som lkn sa typ att jag skjuter en o sen ringer till dem o säger att vi kommer fortsätta om dem inte börjar lyssna iaf jonte du fattar vad jag menar

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska rpa mer socialt och att 1 fel inte gör inte 2 rätt och jag kan garantera att jag inte kommer inte göra om detta då det ledde till dessa åtgärder

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka