Nekad fettaan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ta bort detta konto

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/habbub/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449_2

Vem var det som bannade dig? ludde banna ig men vet it vem som banna dc antingen grötish bubblegum elr ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att ludde valde att banna mig för att jag fear rpade det var definitivt helt rätt att banna mig och jag fattar om du inte vill låta mig komma tillbaks på ett bra tag men jag gör ändå denna överklagan som ett försök att få komma tillbaks

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var nere vid området vid hamnen med min polare han hade ställt sig på ett tak så att ifall nått skulle hända skulle han hjälpa mig jag står då och ska ta över så kommer en og cross och åker runt jag försökte prata med han men han sa inte ett ord det händer inget på ca 3-4 minuter men sen kommer runt 4-5 bilar jag försöker åka därifrån men jag blir pittad säkert 4-5 ggr på väg runt byggnaden jag lyckas åka ifrån den bilen som jagar mig och skjuter ner 1 grabb som precis skulle skjuta min kompis sen åker jag iväg och blir pittad i ca 300-310kmh och min bil voltar jag blir så jävla arg för dem gör inget mer än att pitta så jag hoppar ut det blir helt buggat när jag gör det så jag ligger på två olika ställen samtidigt finns bevis på ett aimbot montage och ban beviset jag försöker skjuta då för att är helt jävla cp men dör lika fort av han som har aimbot jag fattar verkligen varför jag blev bannad jag skulle bara ha lyssnat på vad dem som riktade sa till mig jag ber så hemskt mycket om ursäkt jag ber verkligen att du kan godta min ursäkt tack på förhand om jag nu blir unbannad men tvivlar på det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte en felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 22 tidagare bans 2 clogg där 1 var felaktig och 1 självman då lärde jag mig att de it var värt, det har inte hänt igen efter det sen 1 e cop som var felaktig sen några powergaming och suntförnuft kommer inte ihåg så mke mer men har några fler antagligen (kommer it ihåg då det var längesen) nu har jag lärt mig att spela under regeln fear rp (och alla andra regler) jag har lärt mig att det är mer värt att kunna gå in när man vill jag blir så arg på mig själv så det går it o beskriva förlåt mig för detta tack på förhand om jag nu blir unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha lyssnat på vad dem som riktade sa och bara spelat under fear rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja gud ja jag har verkligen lärt mig att jag ska lyssna på dem som riktar på mig i ett sånt scenario där det kommer till att man ska spela under regeln fear rp det bästa jag hade kunnat göra är bara att tagit ner mitt vapen och lyssnat på exakt allt de sa jag ber som sagt innerligt om ursäkt för detta förlåt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag och det kommer inte ske

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka