Nekad Fetakeiron. | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fetakeiron.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198130554206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Fetakeiron.#3716

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Halv svensk och halvt Spansk. Pappa är Spansk och har bott här i Sverige sen 1999 och morsan är då född här i Sverige. Jag växte upp med absolut inga vänner vilket har varit en negativ påverkan i mitt liv men jag har allt kämpat på och har tagit mig ifrån grunden till att faktiskt ha ett jobb på postnord där jag kan leva på en rätt så stadig lön och inte behöva oroa mig om att få mat i magen vilket var ett stort problem i min uppväxt då mina föräldrar var missbrukare vilket ledde till att morsan överdosade. Men bortsett ifrån att negativa så mår jag nu väldigt bra och kan njuta utav mitt liv som aldrig förr!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag är rätt person för att förtjäna whitelist då jag är en extremt snäll och godhjärtad person som har rätt så mycket enfarenhet utav roleplay! jag har testa att roleplaya på flera olika spel men vill gärna testa på detta lite mera seriöst och ser vart det tar mig:)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att jag vill bidra med min roliga personligthet och bara ha allmänt kul då jag vet hur RP fungerar och vill ta det till en ännu mer seriös nivå på denna grymma server!!

Hur hittade du Unive? Har flera polare som rekomonderade denna grymma servern till mig så jag gick in och testade lite vilket var det bästa beslutet jag gjort!!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vet inte riktigt vad som ligger och gömmer sig i min roleplay framtid men jag vet iallafall att jag vill ta detta väldigt seriöst och då har jag hört att denna server är rätt. Jag vill öva upp mitt roleplayande så att det blir så bra som möjligt och även träffa nya människor och kunna ha bra konversationer med alla:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Tillbaka