Inaktuell Fetakeiron | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fetakeiron

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198130554206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? fetakeiron#9133

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2021

Berätta om din karaktär. Morsan min är svensk därav mitt namn men farsan är ifrån spanien och jag är född här i sverige. Jag är 25 år och är väldigt känslokall utav mig och älskar att hålla på med bilar då det är mitt intresse. Min uppväxt har varit extremt svår då jag blev mobbad som liten och inte hade några polare. Jag har nu bott här i ungefär 5 år och kan säga att detta beslutet är det bästa jag någonsin gjort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag vill ta detta mera seriöst och kunna ta detta på fullaste alvar för jag känner att jag verkligen kan lyckas i detta ifall jag lägger ner all min tid på det så då skulle det underlätta med att bli whitelistad då jag kan ge 100%

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar denna servern extremt mycket för här har jag alla mina polare och jag känner att detta är den mest seriösa servern som jag någonsin har varit på och då känner jag att ifall ja blir whitelistad så kommer jag att kunna göra detta ännu mera seriöst för nu har jag en mer seriös anledning till det.

Hur hittade du Unive? Mina polare rekomonderade denna server till mig och jag var fast direkt efter första gången

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att bli den kändaste i stan och framförallt ha extremt kul och skapa jätte roliga och bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte!

Tillbaka