Accepterad Fetakeiron. | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fetakeiron.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130554206/

Ditt Hex-ID: 11000010a26655e

Vad är din discord tagg? Liam.S#3716

Vem var det som bannade dig? alve

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för: suntförnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte ärligt jag gick runt på piren och snackade med folk om deras bilar och jag råkade ta fram mitt vapen och jag tog bort det lika fort men någon såg mig tydligen..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt och snackade med folk och från ingenstans när jag skulle springa till en grabb klickade jag fel knapp och då råkade jag ta fram vapen men jag tog bort det lika fort, det såg ut som att jag vart på väg att göra något med den det var jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag det tycker jag eftersom att jag råkade ta fram den och det var inte med avsikt till att göra det. Hade jag haft framme den osv samt gått runt och viftat med den så hade det varit en rätt bann!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har förstår att det inte är okej att göra så för det ser ut som att jag skulle göra något med vapnet eftersom det var i min hand i 2 sekunder typ om inte mindre. Jag kommer byta knapp där jag använder vapen så att jag inte går runt och råkar ta fram ett vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka till en extra gång att inte klicka där eller också lämna av mig vapnet i bilen innan så att jag inte råkade ta fram det bland alla människor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är bättre att lämna av mig vapnet innan jag beger mig in där jag vet om att det är massvis med folk och minsta lilla misstag kan vara det sista jag gör även fast det handlar om sekunder.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka