Nekad Fetakeiron. | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fetakeiron.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130554206/

Ditt Hex-ID: 11000010a26655e

Vad är din discord tagg? Liam.S#3716

Vem var det som bannade dig? VεИi Vidi Fucking Vici

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har klipp på allt när denna individ kör på mig med mening för att trodde jag försökte gå före i kö. Han trodde att jag försökte åka förbi i kön och körde på mig väldigt hårt och då blev jag extremt iriterad och körde på hnm lika hårt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i kön och vänta och sedan försökte jag åka fram till bilen framför mig för att fråga han en sak om bilen och det såg ut som att jag försökte åka före i kön men jag vill bara prata med honom. En grabb på motocykel kör på mig för han blir sur för jag försöker "åka före i kön" och när han körde på mig blev jag sur för fattade inte varför så jag körde på honom också lite försiktigt men då blev han skit sur och skickade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en felaktig ban, de var han som gjorde fel och istället för att bara bry sig om sitt eget så kör han på mig istället. visst det var inte okej att jag körde på honom igen men detta har hänt vid flera dagar på raken nu att folk bara kör på mig med mening sv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha kört på honom och bara struntat i det eftersom det inte är en stor sak igentligen... men när det händer flera gånger denna veckan tröttnar man:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska bry mig om sånt småskit och bara strunta i det och bry mig om mitt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka