Nekad Fetakeiron | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fetakeiron

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130554206/

Ditt Hex-ID: 11000010a26655e

Vad är din discord tagg? Shade#1651

Vem var det som bannade dig? Philip förmodlingen jag vet inte.

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara "This user is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag @ Philip i discord vilket man inte får göra och jag var dum som glömde bort det och klantade till mig då jag taggade honom. Jag vet att det var fel och insåg det direkt efter jag skrev men jag kan lova att detta aldrig kommer hända igen!:D

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle fråga en mod i chatten om en sak men tänkte att det kanske är bäst att tagga Philip men sedan förstod jag sekunden jag skrev att det inte är tillåtet men då var det försent. Ber hemskt om ursäkt för detta dumma misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt gjort utav den som bannade mig för det står i reglerna att man inte får göra det men jag glömde bort det tyvärr. Detta kommer inte upprepas igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig enormt mycket om min tidigare ban då jag aldrig ska @ Philip igen för jag vet ju vad konsekvenserna är och att det inte är okej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sätta mig i support som jag tänkte gör ifrån början men valde att @ honom istället vilket var dumt utav mig men som sagt inte kommer hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ifall jag vill ha svar eller hjälp med något så ska jag sätta mig i support istället för att @ philip för det är inte tillåtet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka