Accepterad fetaglenn | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fetaglenn

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452394633

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? BäverFantast#9456

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2019

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Morgansson och är från Förenta Staterna eller som flesta vet det som United States of America. Han är född 1999 och kom till Sverige 2009. Han har alltid haft viljan komma långt i livet och har ett djävla humör. Han kan bli rent skogstokig om någon kallar honom för fula ord och har aldrig direkt brytt sig om andra människor förutom sig själv. Han är lite av en egoist och har alltid varit. Han gillar att åka runt och hänga med sina vänner. Han har många nära vänner som han tillbringar mycket tid med när han inte arbetar. Han har också grova alkoholproblem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli det för att jag vill få tillgång till det mesta av servern och för att jag älskar att spela på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ta RPn seriöst och jag kan också göra så att vissa kan få en rolig stund på servern. Ja förutom dessa tråkmånsar som alltid kan dra ett litet glädje minn över ansiktet. De har aldrig kunnat skrattat tyvärr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska RPa för att man ska bli mäktig på server och att det ska vara lika i ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern ungefär April 2021 och det var genom några bekanta som berättade om servern till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka