fetabjorn | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fetabjorn

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande Bilfirma

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? william

Hur många timmar har du på Fivem? runt 800 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag gillar att hjälpa folk lika mycket som jag tycker om bilar och då vill jag hjälpa folket att finna sin bil. jag har ett stort intresse för bilar i irl och tänker då att det kommer gå väldigt bra på servern. jag seenderar väldigt mycket tid på servern och vill då göra något roligt så jag ser det som en möjlighet att bli chef då jag är en väldigt bra arbetsledare och även kan dela med mig av mitt stora intresse och mina kunskaper till mina medarbetare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? gillar att jobba med bilar och som jag skrev över att jag har ett stort intresse för att hjälpa folk hitta rätt bil och bara finnas där för folket. jag har jobbat på karins bilfirma och även vianor jag känner att jag vill gå vidare och bli något bättre.

Berskiv din karaktär? gustav himmel heter min karaktär och är uppvuxen i sverige i barndomen så lekte han mycket med bilar och när åren gick började han och sin pappa bygga bilar och sedan sälja bilar det var så han kom in försäljningen med bil affärer. gustav är 26 år gammal nu och gillar att hjälpa till så mycket han kan. han är väldigt social av sig och inte den blyga typen. aldrig varit inne i den kriminala världen då han bara sätt nackdelar där. han praktiserat som liten på många olika bilfirmor och när han gjorde lumpen så var han på lastbils avdelningen och skruvade för det mesta. han bodde i en annan stad förut då han föräldrar gick bort och gustav ville gå vidare då han flytta till multistaden och såg det alla olika möjligheter inom dem yrkena som finns.

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 2-10 timmar om dagen då jag tar rp väldigt seriöst

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag ser bara det här som en möjlighet att utvecklas inom rp världen och även göra något roligt av det. jag har inte den stressen som vissa andra har. jag kan vara på firman i timmar jag tycker det bara e kul att leva sig in detta jag själv vill äga ett stort företag i framtiden.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej då jag vill ha så seriös rp som möjligt så har jag endast spelat på den server i några veckor nu och spelade väldigt mycket föra året som gäng boss.

Har du läst våra Regler? ja jag har läst alla regler mvh william:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka