Dubbelpost fetabjorn | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fetabjorn

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: fetabjorn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047614300/

Vad är din discord tagg? bergström#2449

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? failrp rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan tycka att det både var en felaktig ban och fel av mig. jag råka missklicka och jag är 100% på att alla missklickar nån gång per dag på multistaden. så här gick storyn till jag och mina polare blev bra kompis med klubbägaren och han frågade oss om vi kunde vakta stället för Securitas var knappt där på kvällarna. och vi var såklart vänliga och sa jag och då kom ju Peter och hans kompis och var uppkäftiga hela tiden och vi sa flera gånger gå ut för bossen ville stänga och inte ha någon där men totalt ignorerade det och står kvar vi skrämde han med att jag tog upp kniv och en annan pistol och det var då jag missklicka och bad om ursäkt. det händer ju på flera klubbar i sverige att folk hotar varandra med kniv och pistol i den kriminella världen som tex för två veckor sen blev en skjuten i en klubb i Linköping av ett gäng med massa folk som vittnen så varför skulle inte vi få göra något sånt i multistaden. om man ska tänka på realistiska saker men jag gjorde fel och råka missklicka jag bad om ursäkt till han för meningen var ju att skrämmas.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja jag har laggat och spånat i olika byggnader och på folk tydligen så fick någon ban för det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat varit mera uppmärksam och inte klickat på att slå. och get mera varningar att ringa polisen istället för att ta hand om det själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det var dumt att ens ta det själv. att ta upp kniven och hota så kommer aldrig riskera det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka