Nekad Feta Thunbergb | Whitelist ansökning [brillmuppen] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CANIS

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344282448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Larsson

Vad är ditt discord namn? Feta Thunberg#2782

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. MIn karaktärs namn är Feta Thunberg för att det är mitt discord namn och jag kunde inte komma på något bättre. Min karaktär är just nu 16 år i och med att jag själv är 16 år, jag hade velat ändra så att min karaktär är 21. Jag skulle säga att min karaktär är intresserad av tekniska saker och framför allt flygplan. Jag tycker att det hade varit roligt med ett postnord fraktflygplan. Min karaktär gillar också att köra runt i multistaden och prata med nytt folk. Min karaktär gillar också att hjälpa till i samhället som till exempel ambulans eller polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad på grund av att jag är en person som gillar att hjälpa till i ett community och jag hade gärna velat bli whitelistad för att jag ska kunna vara med och göra communityt bättre och binda ihop det. Jag kommer kanske inte att vara inne hela tiden man så ofta som jag kan kommer jag vara inne och hjälpa till så mycket jag kan. Jag ser fram emot att se hur communityt kommer växa och förändras under tiden som jag spelar. Jag kommer också att hjälpa till så mycket jag kan. Jag hoppas att jag kommer bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna servern för att den verkar väldigt bra och väldigt seriös. Jag gillar att den är väldigt realistisk, och den förhåller sig till väldigt mycket till verkligheten, jag gillar speciellt verkliga spel och det är därför jag också kör flygsimulator som är verkligt.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multi staden genom en vän som började prata om fiveM förra veckan och då blev jag direkt intresserad av just roleplay sen så såg min vän Multistaden från en annan kompis. Jag tycker konceptet är väldigt bra med roleplay på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspel är att kunna lära känna nytt folk och för att det är kul att spela med mycket folk där personerna gör olika saker hela tiden. Det är det primära målet jag har. Jag vill också hjälpa till med communityt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka