Nekad Feta Thunbergb | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CANIS

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344282448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Larsson

Vad är ditt discord namn? CANIS#2782

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Feta Thunberg och är 16 år gammal för att jag trodde att min karaktär skulle vara lika gammal som jag är på riktigt. Feta Thunberg kommer ifrån Sverige och är trevlig om inte andra personer är taskiga eller lallar. Jag skulle beskriva min karaktär som snäll, omtänksam, vänlig och i vissa situationer pratglad.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att jag vill gärna göra servern bättre för alla, jag vill också vara med i comunityt från ett annat perspektiv och se hur saker förändras. Jag vill ju också ta del av de jobb som man kan få om man är wl på servern. Jag hoppas att jag kommer bli Wl just på eran server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska kunna ta del av just detta community och kunna göra det bättre. Jag skulle vilja jobba som polis eller sjukvårdare i med att jag vill hjälpa folk.

Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis som hittade en från en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att gå runt och snacka med folk alltså att kunna lära känna folk. Sen vill jag också hjälpa till i community som typ polis eller sjukvårdare. Jag vill också kunna bidra till servern med något som inte är penkar utan något som kan hjälpa servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka