Nekad Feta Thunbergb | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CANIS

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198344282448/

Ditt Hex-ID: 110000116e3a150

Vad är din discord tagg? CANIS#2782

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen klar anledning men jag har en anledning varför en mod skulle banna mig och det är för att jag inte hoppade ut ur min bil för att dem skulle kolla på den då så sa jag nej men då så gick föraren ut ur bilen med en pistol och hotade mig. Då körde jag iväg och nästan precis efter så blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så handlade jag inredning till mitt motellrum, efter det så var jag påväg upp till motellet och då träffade jag på dessa personerna som typ ville ta min bil kändes det som och då så körde jag iväg inte ens mot rött.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så har jag inte gjort något fel för att vem som helst hade ju inte gått ut ur sin bil under pistolhot utan man hade ju kört iväg. Jag frågade några av mina vänner som har bil och min mamma vad dom hade gjort och då så svara dem att dem såklart hade kört iväg. Jag tycker inte att jag ska bli bannad i 6 dagar för det och jag tycker inte att mods:en på servern ska banna en för att man gjorde rätt, På riktigt hade kanske man hade gjort som jag eller som då personen som banande mig vill, så jag tycker inte att en mod ska banna en för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra gång jag blev bannad var i 30 minuter och det var inte ens jag som skulle få ban utan min kompis för jag blev bannad för VDM och lallare när jag inte ens lallade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte stannad från första början men förmodligen hade jag blivit bannad ändå. Jag hade också kunnat gjort som de sa men då så hade de dödat mig och tagit både mina saker och min bil. Jag tycker att om jag hade stannat och gått ut så hade det varit failrp men det är vad jag tycker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte prata med folk som jag känner på mig att dem vill döda mig och ta mina saker. Jag skulle bara kört iväg istället för att stanna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka