Nekad !Festis | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Festis

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Festis#4618 / .festis

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Ferre Petersson och han kommer från en fin familj. Och hans pappa dog av att han blev skjuten av en polis när han skulle hoppa in i sin bil för polisen trodde att han snodde bilen. Det är bara hans mamma och han. Men hans pappa var väldigt rik för han hade gjort ett bank rån på svenska Riktsbanken. Han tog inte av sin pappas vanor utan Ferre är väldig kreativ av sig och han vill bli polis en dag. Hans mamma köpte en ny rs7 när hans pappa dog Ferre blev inte så jätte glad då hans mamma slog Ferre för att han var ledsen att sin pappa hade gått bort men det stoppa inte han för att. Kämpa med det Kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Då jag har nästan 2 års erfarenheter inom FiveM. Jag är även en trevlig person och lyssnar på admins och moderators. Min Sociala rp göra roliga scenarion för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska göra så att varje scenario är roligt och inte gör det för att du vill ha makt eller tjäna massa pengar.

Hur hittade du Unive? Av Min vän som har tipsat mig om denna servern.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning!

Namn: Ålder: Intressen: Händelser i livet: Ursprung:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka