Accepterad !Festis | Medlem ansökning [Lars.Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Festis

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Festis#4618 / .festis

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Ferre petersson är en 17 årig kille som har hamnat i fel områden, redan när han var ganska ung så började han med drog handel där han var springis får några äldre. Ferre vill järna ändras och göra sitt liv mycket bättre genom att jobba och käna pengar och släppa det mörka bakom sig. Ferre vill järna framföra bra scenarios samt roliga, Han är väldigt bestämd och oftast ärlig men han har lätt för att bli arg och kan få lite ryck och känner för att börja sloss mot någon som är väldigt otrevlig. Han vill järna skydda sina nära och ställer upp för allt, när det kommer till jobb så håller han fasta priser och håller sig efter reglerna, Han är inte lätt att muta och om det ska vara mutning så vill han ha pengar i fickan. Ferre vill hälst vara Polis eller Gäng ledare/ en högre gäng medlem för han gillar att ha makt över folk och vill att folk ska vara rädda när dem ser han och veta vem som bestämmer, Ferre gillar också att leka med pistoler där han får lättnad genom att skuta dem som inte lyssnar på hans order och bryter mot reglerna när han vet långt inne att han var en av dem när han var mindre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig och bra RP jag kommer sprida servern till alla minna vänner som inte redan spelar här. Jag vet nästan alla regler i FiveM RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt på båda partena och man ska inte alltid spela bara för att vinna i ett scenario. Så t.ex. att man blir tagen av en polis för fortkörning så ska man inte inte bara köra vidare för att bli av med snuten utan man kan rpa vidare och låta polisen ha roligt också

Hur hittade du Unive? Av Min vän som har tipsat mig om denna servern.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Du har 24 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka