Nekad !Festis | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Festis

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? .festis

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Franz Möller, 26 år gammal, är en man med ett hjärta av guld och en okuvlig vilja att göra gott i världen. Trots att han växte upp i ett kriminellt område, omgiven av brott och faror, har hans liv präglats av en kärleksfull familj som alltid stöttat honom. Den trygga uppväxten, trots de hårda omständigheterna, formade hans starka rättskänsla och drivkraft att göra skillnad.

Redan som barn märkte Franz att världen omkring honom inte var som den borde vara. Han såg människor i hans kvarter lida av kriminalitetens konsekvenser, och något inom honom brann för att förändra detta. Med åren växte denna inre eld, och han bestämde sig för att ägna sitt liv åt att stoppa brottslingar och göra sina kvarter säkrare.

Franz är inte bara modig och rättvis, han är också en otroligt snäll kille. Han har en naturlig förmåga att få människor att känna sig trygga och uppskattade. Hans mjuka sätt och empatiska natur gör honom till en älskad figur i samhället, och även de som hamnat på fel sida av lagen känner ofta en viss respekt för honom. Franz Möller tror på att alla människor kan förändras, och hans osvikliga tro på rättvisa och godhet inspirerar både unga och gamla.

Med sitt skarpa sinne och starka moral har Franz blivit en symbol för hopp och rättvisa i sitt samhälle. Han tvekar aldrig att ingripa när han ser orättvisor, och hans mål är att en dag kunna se sitt gamla kvarter blomstra som en trygg och säker plats för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det främsta jag kan bidra med personligen är endast en till karaktär med en hög rollspel standard. Jag använder mig mycket av funktioner som "/me" och "/sme". Jag använder mig även mycket av emotes då det stärker verklighetsrealism för min karaktär, men höjer även rollspel nivån. Jag har även starka och goda kunskaper och vet hur suntförnuft fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder enkelt att man alltid ska sträva efter att "Ge och Ta". I ett scenario skall man kunna förlora och ge motparten en typ utav "Vinst". Men man skall aldrig även själv köra "Overkill" när det kommer till att försöka vinna själv. Sedan så får man ju tänka lite på suntförnuft också samtidigt och hur din karaktär är upsatt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag förklarar gärna Random Death Match för er. Random Death Match betyder simpelt och enkelt att man aldrig får mörda eller grovt skada en annan karaktär utan ett bakomliggande förnuftigt scenario. Ett bra exempel på ett bakomliggande förnuft scenario skulle kunna vara att den karaktär du vill skada skall ha genomfört exempelvis ett större sabotage mot din egna karaktärs personligheter eller vänner. Exempelvis att en individ skall mördat någon som din karaktär gillar. Ett bra exempel på ett faktiskt Random Death Match är ju också att man slår ner en annan karaktär till döds för att hen säger något “Dumt”. Såklart kan man slåss, men man skall aldrig mörda en annan karaktär för det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har otroligt stark kunskap och erfarenhet av rollspel. Nådde nyligen 2,500 timmar, så jag har stark erfarenhet av alla typer av servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget att tilläga.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka