Accepterad festis | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

festis

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Ditt discord namn: abbearbast

Ditt Hex-ID: steam:11000013e23eece

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Felaktigt beslut, det har blivit ett missförstånd, jag var död och polisen skulle ta mig till sjukan men mitt spel krashade när jag kom upp i trappan, jag spawnade senaste efter den kraschen men såg ingen polis i närheten på flera minuter, så det kom en grabb o tog mig till svetlana, efter jag hade varit hos svettis så såg jag fof ingen polis på hela sjukan, vet inte om det buggade så vi inte såg varandra eller inte men jag skrev även med polisen på dc att jag krashade och spawna senaste men han var inte där, sedan fick jag indraget från ingenstans vilket jag tycker är fel pga hade jag vetat att han hade varit där så hade jag stannat och gjort klar scenariot. Ni kan även kolla quit log osv och se att jag krashade tydligt. Fick tyvärr inget klipp på det eftersom jag inte tänkte något på de eftersom jag inte såg någon av dem.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag inte C loggde utan krashade så tcker jag det är fel, jag hade gärna fortsatt scenariot men eftersom det blev ett missförstånd så finns det inte mycket mer o göra, jag har förklarat för COL hur allt var och gick till men fick sagt att jag skulle skriva här, jag har spelat på denna servern i över 3år så jag vet vad som är rätt o fel o jag skulle aldrig c logga ur ett scenario.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hxdde🎅🏼 var polisen under ärrendet om ni undrar, har inga klipps men har bara chatt med han.

Men om du inte såg någon polis, varför skrev du inte till polisen och sa att det var buggat?

Men om du inte såg någon polis, varför skrev du inte till polisen och sa att det var buggat?
Han skrev med mig och inte tänkte jag på att det var buggat när jag inte ser någon polis men alla andra? jag tänkte att han hade dragit, hur vet vi att det var buggat o att dem bara inte hade dragit? men kolla loggs så lär du se att jag kraschade och inte Clogga som du sagt, kommer gärna support o pratar med dig om du kan de.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka