Nekad Ferus Mohamed | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferus Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 April 2007

Vad heter du på discord? Slendx

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 24 tinmmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer försöka vara så aktiv som jag kan vara.

Vad heter du? Ferus mohamed

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag

Varför vill du bli polis? För att skydda medborgarna från den mörka sidan av unive city

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är mest viktigaste inom polisyrket skulle vara att man inte använd sin makt mot personer som inte har gjord nått. Och att man inte ska bli korrupt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag Ferus Mohamed har studerat att bli polis i polismyndigheten som ligger i Stockholm. Där lärde jag mig hur man använder en pistol och en elpistol/Men är inte professionell på det. Jag vet att denna yrket behövs en ostressat person och en mogen personen som kan ta snabba och bra beslutar under mycket stress.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbad i postnord i några veckor nu och tack vare alla leveranser jag har gjort har jag lärd mig alla platser i stan.

Hur är du som person? Jag är en ostressat person och en mogen person. Jag är god man med stora drömmar, Jag är en väldig intelligent person som kan ta snabba beslut.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget annat ni måste veta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka