Nekad Ferus Mohamed | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferus Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9022102/

Ditt Hex-ID: 1100001449f2e69

Vad är din discord tagg? Slendx#1131

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 29 dagar plus några timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft tar upp vapen på torget och har även en pistol, Krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min karaktär hade vapen på sig utan krimrollen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att vara ärlig med er det var inte jag som var inne på min karaktär/konto just den tiden. Det var en vän av mig som jag hade haft en lan med. Jag hade lämnat min data hons han i några dagar för att jag hade saker som hindrade mig från att hämta den. Och Informationen han har gett mig var att han hade gått in på Unive med min konto medans han var inne i sin krim karaktär med hans data. Och att han använd min karaktär för att smuggla/sälja vapen till folk. Och att han tänkte att Staffen inte skulle bevaka honom lika mycket som mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en korrekt ban. Men allt jag ber om er är att sänka min ban dagar till 10 eller 13 dagar. För att det var en korrekt ban men det var inte jag som orsakade bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat logga ut från min rockstar konto.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig lämna min data hemma hons nån.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka