Accepterad ferrybouman | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ferrybouman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? kontroversiell

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ferry Bouman, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intresserad, social och humoristisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ferry Bouman är 25 år och har alltid något på gång. Han är den där snubben som lär känna alla direkt, från vakten på klubben till randoms på kiosken. Folk gillar honom för att han är chill, bjuder på sig själv och är alltid med på något kul – vare sig det är en spontan roadtrip, ett skumt nattjobb eller bara häng i parken med engångsgrill och högtalare. Han är bra på att snacka, få folk att skratta och vet exakt hur han ska ta sig ur kniviga lägen. Ibland känns det som han har en plan, ibland bara kaos, men det är precis så han gillar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och social karaktär som aktivt söker kontakt med andra spelare och skapar naturliga, roliga och oförutsägbara situationer. Jag gillar att improvisera, bygga relationer som utvecklas över tid och hjälpa till att hålla servern levande – vare sig det är genom vardagligt häng, drama eller oväntade möten. Jag respekterar serverns regler och försöker alltid spela på ett sätt som gör upplevelsen bättre för alla runt omkring mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i vissa situationer väljer att anpassa sitt rollspel så att även den andra parten får en meningsfull och intressant upplevelse – även om det innebär att ens egen karaktär “förlorar” eller kommer ur scenariot med en nackdel. Det handlar om att sätta serverns berättelse och rollspelsdjup i första rummet, istället för att alltid försöka “vinna”.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag blev avstängd och fick konsekvenser. Det har resulterat i att man får tänka om och tänka efter innan man agerar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, att man spelar för sin egen vinning. Metagaming, att man spelar på OOC information.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är driven och har tidigare erfarenhet av RP, jag har varit medlem på Unive tidigare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka