Nekad Ferry | Polismyndigheten Ansökan [Yodaaxel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferry

Icke Medlem
Meddelanden
403
Reaction score
74
Ange ditt födelsedatum: 15 Juni 2002

Vad heter du på discord? Ferry#0193

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv dagligen, har tid att rollspela och sköta de ansvaret jag kommer ha som polis. Jag anser att jag har åldern inne och kan däremot rollspela aktivt och bra som polis.

Vad heter du? Ferry Bouman

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Oja, är det något jag är så är det simkunnig! Har semesterhus i flera länder som har pooler, därav simmar jag bra som en fisk.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill ta ansvar och ta bra hand om befolkningen så som de förtjänar. Jag är en bra lagspelare och respekterar kollegor och dess önskemål.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna objektivt se på en situation och göra en bedömning beroende på det som hänt och hur personerna har agerat. Jag tycker även att det är viktigt att hålla fokus och lugnet när det behövs som mest. Att följa struktur och regler inom kåren är viktigt vilket, det är även viktigt att andra personer ska hålla sig till strukturen; för allas bästa!

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att en stabil kår behövs och att jag har det som behövs för att bygga en stark poliskår. Jag vet att det krävs ansvarstagande vilket jag kan ta på grund av tidigare erfarenheter.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit chef på QPark samt Falck, jag har under den tiden anställt folk och blivit bra på att läsa människor, jobba administrativt och se till att alla har det bra.

Hur är du som person? Jag är trevlig och bra bemötande mot nya personer, men även personer jag känt längre. Jag är rättvis och vill allas bästa och är inte konflikträdd. Rätt ska vara rätt, det ser jag alltid till.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag är genuint intresserad av att hjälpa folk och se till så att allt sköts som det ska, jag vill även utveckla mig själv och lära mig nya saker vilket är en av de anledningarna till att jag söker till polismyndigheten!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka