Accepterad Ferry Bouman | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferry

Icke Medlem
Meddelanden
403
Reaction score
74
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cour

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Ferry Bouman#0193

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ferry Bouman och har under många år varit intresserad av musik, det är ett brett intresse men har sin favorit-genre Rock & Pop. Ferry är även intresserad i bilar och den branchen, men det är inte det ända hans hobby är. Ferry är mycket för att skapa relationer och stärka dem, han umgås mycket och lägger vännerna i prioritet. Att ha en bra relation med nära och kära kommer han att vinna på i längden. Ferry har nyligen flyttat in i staden, har tidigare erfarenhet i bil-branchen. Han ser nya möjligheter och ser framemot att binda sig till ett företag där han kan stanna utveckla både företaget men även sig själv i form av personlighet samt relationer. Ferry Bouman har haft en kusin som har varit medborgare i staden innan, Ferry flyttade hit pga billigare lägenhetspriser och ser en långsiktig potential i denna staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen varför just jag ska bli Medlem är för att jag är dedikerad, lägger mycket tid, håller mig till standarden och vill serverns bästa. Jag föregår med gott exempel och vill göra en positiv påverkan på både spelarna och gemenskapen. Att vara en del av Unive och dess framtid värderar jag som person men anser även att jag själv kan medföra till utvecklingen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är ett självklart val, jag valde Unive för att det är en av de få andra FiveM servrarna. Unive står ut från mängden, bra kvalité, snabb support, bra servrar, schysst mjukvara samt många spelare. Att det finns många spelare och en hög spelglädje är viktigt för mig, det får mig att vara en del av mängden och föra både min RP frammåt men även min och andras spelupplevelse. Unive har kvalité och en hög spelarglädje, jag vill leva upp till den standarden och föra min RP frammåt. Och det kan jag göra på Unive utan problem.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som start rekomenderade servern, jag har hört innan att Unive har varit ledande i Sverige men till slut så började jag spela FiveM och Unive var ett självklart val. Efter jag börjat spela på Unive har jag märkt att det går frammåt, jag utvecklas samt gemenskapen utvecklas. Ledningen för utvecklingen av själva servern men även spelarnas behov samt spelupplevelse. Hög RP är ett måste och Unive lever upp till det bra mycket mer än andra konkurrenter. Jag väljer att skicka vidare det bra ordet jag fick från min kompis till mina andra vänner och närstående så att Unive kan utvecklas till det possitiva och att jag och de nya som kommer in idag fortsätter bygga Unive så som det alltid har gjorts, även under tiden då det var Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att uppnå det min karaktär strävar efter, skapa starka relationer och ha en långvarig tid i staden. Jag vill fokusera att höja MIN RP men även inspirera andra att utveckla deras RP. Det finns många skickliga på Unive, de nya spelarna vill lära sig från de bättre, de vill leva upp till den RP nivån som finns på servern. Mitt mål att att långsiktigt se en ändring i min RP men även nivån på Unive. Jag RPar för en bättre vardag, sprida possitivitet samt glädje till mina medmänniskor men även andra spelare, koppla band och nya relationer kommer att leda till fler scenarion, jag vill vara en del av det!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara en del av Unive och se det utvecklas, jag vill tillföra min utveckling av min egen RP till andra spelare. Skapa scenarion och vara en del av Unives utveckling. Jag värderar högt att dedikera mig till en server och fullfölja mina mål som min karaktär har men även som spelare. Jag vill vara en del av allt som händer på Unive, det är så mycket som händer, svårt att vara med i allt men över tid så ser jag mig själv utvecklas tillsammas med Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är dedikerad till Unive och spelar enbart där. Unive är det självklara valet, jag sprider bra ord till nära och kära. Jag lever som jag lär! Unive är och kommer alltid att vara ledande inom svensk FiveM RP.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är förstått, att respektera andras tid står långt upp på min värderingslista. Det tar den tid det tar, jag vet att jag får svar, frågan är när. Och när jag väl får svar så levererar Unive deras bästa. Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka