Accepterad Ferry Bouman | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
+rep på denna. ser honom skriva väldigt mycket i chatterna och hjälper folk, precis sånna vi söker.

Gjorde också en extremt bra ansökan så man märker att han lägger ner tiden på detta och inte lallar. tror vi tittar på en framtida mod men många möjligheter att göra servern till en bättre plats. Hoppas du tar in honom philip...

Tack alla 65 av er som lämnat fina kommentarer. Det uppskattas att mycket att få så fina kommentarer och +reps!

Jag önskar er alla en trevlig fredag och härlig helg framöver!

+rep på denna. ser honom skriva väldigt mycket i chatterna och hjälper folk, precis sånna vi söker.

Gjorde också en extremt bra ansökan så man märker att han lägger ner tiden på detta och inte lallar. tror vi tittar på en framtida mod men många möjligheter att göra servern till en bättre plats. Hoppas du tar in honom philip...
Han visar sin vilja för att hjälpa er som staff på Unive.

+rep asså shiiit vilken bra ansökan, ska inte ljuga när jag säger det men har aldrig asså då menar jag aldrig sett någon som skrivit så mycket på sin ansökan som du. Du visar verkligen att du vill bli staff eftersom du hjälper folk så mycket och du är aktiv och tar lång tid på dig att skriva i dina trådar. Stor respekt till dig och lycka till hoppas verkligen från botten av mitt hjärta att du blir godkänd. Vi behöver dig som staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka