Accepterad Ferry Bouman | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferry

Icke Medlem
Meddelanden
403
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Isak

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2002

Vad heter du på discord? Min Discord-tag är; Ferry#0193

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela på servern mellan 16:00 till 21:00, jag är även aktiv dagligen på datorn och mobilen mellan 08:00 till 21:00 där jag kan svara i Discord samt på forumet. Då jag bedriver mina studier framför datorn och mobilen så är jag tillgänglig flertal timmar per dag. Jag kan skriva mycket på Discord och forumet under dagen och senare mot eftermiddagen ser jag mig själv som väldigt aktiv inne på servern och kan agera servervakt fram emot kvällen. Jag vill även tillägga att under helgen är jag mer tillgänglig än på vardagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan några månader tillbaka, totala timmar spelat på FiveM är över 250 timmar. Jag har spelat alla timmar på Unive och märkte direkt att Unive var den servern jag skulle spela på. Jag ser mig själv fortsätta spela på Unive och vara en del av gemenskapen samt driva den framåt åt det bättre.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle gått in i en roll där jag tar mer ansvar, öppnar upp ögonen för tillfällen att ta ansvar och hjälpa till. Jag vill se till att de nya spelarna vill lära sig mer om rollspelande och Unive så att gemenskapen går framåt mot satta mål och visioner. Det är spelarna som driver en sådan här gemenskap och server som Unive, att välkomna och lära de nya spelarna är lika viktigt som att bevara de befintliga spelarna. Jag ser ett problem bland nya spelare, dem har svårt att sysselsätta sig, dem tenderar att gå till Piren och andra ställen där det är mycket folk och lalla, jag vill förebygga detta genom att lära ut och se till att nya spelare vet vad de ska göra för att bli sysselsatta och komma in mer i att rollspela. Trots att en av mina visioner och mål är att få in de nya spelarna på banan så vill jag även se till att hjälpa och ta ett visst ansvar att se till att de befintliga spelarna har en god och problemlös spelupplevelse.

Jag ser även mig själv som mer aktiv i Discord och på forumet då jag anser att en servervakt är mer erfaren samt tar initiativ till ansvar att driva gemenskapen mot det bättre. Jag vill vara där när scenarion ballar ur och när spelare inte kan följa reglerna då snabbt svar och agerande är viktigt vid inte alla, men väldigt många händelser där regler bryts. Jag har rollspelare någorlunda mycket och utvecklat mitt sätt att rollspela, jag har fått hjälp till framgång och vill nu medföra det jag har lärt mig, vidare till nya och befintliga spelare.

Min aktivitet ser jag även öka, jag känner mig mer bunden och dedikerad till att ta ansvar för det bättre, jag vill bli mer varm i fötterna när det kommer till FiveM. Jag har funderingar till eventuell ansökan till Trainee och- eller Utvecklare då jag har flertal år av erfarenhet inom spelutveckling samt webb och systemutveckling. Jag ser potential in Unive och vill vara en del av resan mot en bredare och större gemenskap.

Jag kommer även att underlätta för Trainees och Moderatorer när det kommer till simpla uppgifter såsom att ta bort bilar som står i vägen men även andra konflikter eller mindre regelbrott på servern. Detta för att de ska kunna fokusera på andra saker som är viktigare och som de är bättre på.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ser potential i Unive och vill vara en del av utvecklingen, jag spenderar mina kvällar inne på servern och Discord servern, jag ser gärna mig själv vara mer dedikerad och driven för att uppnå mina mål inom mitt RP samt framtida visioner. Jag vill hjälpa till och vara delaktig i framtiden för Unive. Jag känner att jag har något att tillföra för att positivt göra en påverkan, jag är driven och dedikerad i administrativt arbete och ser det som en stor fördel för att vara servervakt. Jag väljer just Unive för att det är den enda servern jag spelar på, jag har inte ens testat att köra på andra servrar för att jag är så pass nöjd med Unive. Vi är den ledande servern när det kommer till svensk rollspel inom FiveM.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har tidigare erfarenhet av att vara administratör på spelservrar, jag har även ägt servrar. Jag kan medföra min erfarenhet och mitt driv till nya spelare men även befintliga spelare. Jag är dedikerad för utveckling och vill vara delaktig i projekt jag tycker är roligt och intressant. Senare i framtiden tänker jag att jag vill ansöka som Trainee och vara en större del och göra större påverkan på gemenskapen. Jag strävar alltid efter att bli bättre och sprida samma tänkesätt till min omgivning. Jag har lång erfarenhet av programmering och spelutveckling och känner att jag kan, som servervakt, bli varmare i kläderna och sedan ta mig på lite större utmaningar. Jag har haft lite kort kontakt med Philip och ska se om jag kan hjälpa med lite mindre saker. Jag vill delta i förändring som gengäld att jag är en del av gemenskapen, jag känner att varje Medlem gör nog och bidrar på sitt sätt. Jag vill bidra på mitt sätt vilket är att hjälpa andra personer, se till så att saker går rätt till och att folk sköter sig.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag är bland det äldre skiktet och ser situationer på ett annat sätt, jag har erfarenhet av att administrera och att lösa konflikter. Jag vill hjälpa andra personer till det bättre och ser potential i andra personer, jag vill se till att alla har lika bra förutsättningar för en bättre spelupplevelse. Jag är rättvis i min bedömning, har en god ton och bemötande till andra personer. Jag är driven i det jag gör, dedikation känner jag är mycket viktigt, det jag gör, det ska göras rätt till hundra procent. Jag har en positiv inställning till att saker ska skötas på rätt sätt, att alla ska behandlas rättvist och att folk ska kunna uttrycka sina åsikter.

Jag är lösningsorienterad samt intresserad av att lära ut vad jag själv lärt mig. Föra vidare information och hjälpa andra att gå vidare framåt i sin utveckling, jag uppskattar förändring och vill vara en del av saker jag ser potential i. Jag anser att jag kan medföra många saker till Unive i framtiden, jag känner att servervakt är ett steg i rätt riktning för att bli varm i kläderna.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att påverka gemenskapen och servern till det bättre. Jag vill se till att nya spelare känner sig välkomna och har samma förutsättningar som alla andra att vara en del av gemenskapen och utveckla sin RPa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte haft någon speciell roll, så jag har inte tidigare använt kommandon. Jag har dock studerat andra trådar vars ansökningar blev godkända och känner att jag har memorerat tillräckligt för att kunna härska själva den delen. Jag har själv ägt och utvecklat servrar inom andra spel och agerat administratör på de, jag är van vid att använda kommandon och lär mig de snabbt. När det kommer till lärande och memorering är jag snabb, har många timmar framför datorn och är van vid nya saker att lära.

Är du whitelistad på serven? Självklart, jag har varit Medlem i flertal månader och har hyfsat lång erfarenhet till många olika typer av scenarion.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ett par gånger varav flertal av dessa har varit felaktiga, jag har varje gång tagit kontakt med personal och fått förklara händelsen och se till att båda sidorna av händelsen har varit väl förmedlad och förstådd. Jag har varit väldigt tacksam vid alla dessa tillfällen då personalen har agerat snabbt och har en bra förståelse av händelsen. Jag vill vara en del av denna processen, att ta ansvar och agera utefter spelares förfrågan om hjälp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar endast på Unive då jag anser Unive som det självklara valet när det kommer till RP, Unive är ledande inom svensk RP och jag vill vara en del av Unive och dess framtida utveckling mot bättre RP och gemenskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka