Nekad Fernando321321 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fernando321321

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? fernandogonzalo

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär, när han var liten så dog hans mamma som alkoholist och missbrukare, pappa dog senare av cancer. Karaktären har alltid drömt om att vara lastbilschaufför för att hans morfar har varit det och Fernando har fått vara med på jobbet men när Fernando var vid 15 år ålder så dog hans morfar bort sen dess har livet blivit sämre och sämre. men eftersom han hade en hemsk barndom så är det svårt. han har en 1 vänner som heter Abdi Abdullah och en dag så var Fernando och Abdi var på väg hem från skolan en dag så stötte de på ett par unga grabbar som frågade om dem behövde pengar och då vill Fernando vara tuff och tog emot pengarna och några månader efter så blev dom spring isare. Han är just nu 25 år gammal och har är fortfarande springs och börjar skriva texter. hans intresse är kriminala saker efter han har haft en så dålig uppväx. Han är godhjärtad och snäll men är man elak så blir han sur snabbt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servern är mycket rolig rp, Roliga scenarios och att inte förstöra för andra i scenarion. Jag kan också bidra med rp där jag inte alltid måste vinna scenarios. Scenarios måste inte vara roliga bara för att man vinner, dom kan också vara roliga om man förlorar scenariot

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska inte alltid vinna och att man inte ska trahard och göra så motparten vill fortsätta spela på unive rp. t,ex om det är ett sinario så ska jag inte bara försöka vinna utan att jag ska försöka göra så båda parterna har en skan att vinna så det blir roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. RDM är random deafmatch, vdm är vehicle deafmatch. ooc är när man tar saker utanför datan och in i spelet, nlr är om man exempel dör och kommer ihåg det som hände

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpeat i typ 3 år och andra servera har jag rpat på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lungt

Nekad. Anledning: Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan innan du ansöker till medlem.
Du kan ansöka igen 2024-07-14. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka