Nekad Feontrix | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feontrix

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Feontrix#0499

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 149

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-2

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 149

Vad heter du? Johan Andersson

Hur gammal är du? 24 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För att skydda folk, hjälpa till att hålla staden säker

Varför ska just du bli anställd? För att jag hade gjort mitt allra yttersta för att hjälpa och skydda folk

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Stryrkor: Handelskraftig, Snäll, Snabbtänkt
Svagheter: Kan bli ganska arg på folk som inte lyssnar

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Jag har jobbat som väktare innan

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Tar ut personen ur bilen tar alkohol test och eventuellt drogtest och griper personen för grov fortkörning och eventuellt vårdslöshet i trafik.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag kallar på förstärkning och en ambulans till kollegan och eventuellt hjälper kollegan om det är livshotande och om han klarar sig jagar jag efter bilen men framför allt kallar jag på fler enheter

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Spärrar av området kallar på förstärkning vi går inte in utan vi väntar på förstärkning och en förhandlare. Vi väntar på förstärkningen med dragna vapen av för våran säkerhet

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag skjuter honom med elpistolen och griper honom

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man säger sitt rakel och sen vad man vill och inte bara skriker fram och tillbaka.

Vad betyder våldstrappan? att man blir mer och mer aggressiv desto längre personen inte lyssnar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka