Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin
Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2006
Vad heter du på discord? Feontrix#0499
Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 16-22
Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader ungefär
Vad skulle du göra om du blir servervakter? kicka och eventuellt banna de som bara lallar och förstör andras rp
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är en bra server och jag vill hjälpa till
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är inne mycket är polis så jag ser mycket och kan därmed hjälpa mycket
Varför ska just du bli servervakt? för jag kommer vara inne mycket och se till att förbättra RP nivån genom att banna lallare
Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa servern bli lite bättre
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ok kan ban kick bring
Är du whitelistad på serven? ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej
Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2006
Vad heter du på discord? Feontrix#0499
Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 16-22
Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader ungefär
Vad skulle du göra om du blir servervakter? kicka och eventuellt banna de som bara lallar och förstör andras rp
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är en bra server och jag vill hjälpa till
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är inne mycket är polis så jag ser mycket och kan därmed hjälpa mycket
Varför ska just du bli servervakt? för jag kommer vara inne mycket och se till att förbättra RP nivån genom att banna lallare
Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa servern bli lite bättre
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ok kan ban kick bring
Är du whitelistad på serven? ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej