Nekad Fent | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fent

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leonard

Vad är ditt discord namn? h.#0945

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Janne Von Fentanyl är en unik pjäs i samhället, han hade en schysst uppväxt med bra föräldrar och en okej skolgång. Janne har inte haft några större motgångar under sin uppväxt men han har levt under mottot att inte ta någon skit. Det har gjort att han har haft en prick i belastningsregistret och kan upplevas som våldsam med kort stubin av folk i hans kretsar. Janne är en schysst snubbe som bidrar med roliga stunder. Janne har ett intresse av motorer och kan därför ett och annat om saker på hjul. Han har dock som mål i livet att bidra med samhällets säkerhet och strävar efter polis yrket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är erfaren och kan bidra med intressanta och bra scenarion där slutet på scenarion inte innebär att jag vinner varje gång, jag kan RPa på ett sätt så att det blir roligt för både mig och andra i scenarion men även lärorikt då jag inte bidrar med lallande och på så sätt möjligtvis influerar andra för det bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte sikta på att vinna varje scenario och då spela på ett så sätt att den andra har en chans att få en "vinnande" utgång på scenariot. På de sättet har alla kul när de spelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst server reglerna. Några av följande regler; Meta gaming, VDM, RDM, Powergaming, Cop bait, Fear RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat på unive och har ca 1000 timmar på Fivem. Så ja jag har erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har nog inget mer att tillägga.

Nekad, utveckla din personbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär"
Du kan ansöka igen om 24 timmar.
Tips - Tänk att beskriva lite mer personlighet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka