Nekad fenix | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akerman.

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031750311/

Ditt Hex-ID: 11000013fdd8ea7

Vad är din discord tagg? akroman_

Vem var det som bannade dig? 3llee

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-29 203026.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning om jag ska vara ärlig, de står att jag är bannad för hets i ooc men vet it för vad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget körde it ens på servern så häromdagen skulle jag gå in och såg att jag varr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen aning då jag it ens gjort nått.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här för lall när jag va på servern som icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning då jag ej vet varför jag är bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har it gjort nått men om jag har gjort nått så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp.

Kan it skicka bilden men de är samma bild som förut men asså bilden är it fake

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka