Nekad fendiilx | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albbb28

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? Fendiilx

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Josef Johansson är född och uppväxt i Sverige. Han var född i Malmö. Han flyttade till Stockholm, Rinkeby när han var tre år. När han växte upp var det mycket kriminalitet i runt om kring honom. När han var ung tänkte han att han ska aldrig bli så. Så när han blev vuxen så utbildade han sig till att bli en polis. Det var alltid en dröm för Josef Johnassin att bli en polis i sverige. Han hade en passion för att vara en polis man. Hans vänner skrattade alltid pä han när han nämnde att han ville bli en polis. Men det fanns en kille som hette Daniel. Han litade på att Josef skulle bli Polis. Dem blev tillslut bästa vänner. Han var vän med Daniel sedan förskoleklass. När josef kom in till polis akademin blev Daniel riktigt glad för Josef. Igenom Polis akademin fick Jamal möta massa nya personer. Första utbildningen i akademin fick han att lyssna på reglerna. Han kom Ihåg dem riktigt snabbt. Andra dagen var det en MP5 utbildning. tredje dagen var det Polis bil utbildning. Och fjärde dagen var det pistol utbildning m.m. . han klarade alla och blev en av dem bästa poliserna i sveriges historia. (Han är 27 i rp just nu)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Många roliga Roleplay scener. Och en bra Polis man i unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja massor speciellt här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varigt medlem här förut 2 ggr o spelat här i 7 månader+

Nekad.
Anledning:
jag vill att du utvecklar frågan ''Vad kan du bidra med till serverns RP?''.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka