Nekad fendiilx | Chef-jobb ansökan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albbb28

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten chef

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? fendiilx

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Uppdaterad utrustning och teknik: Jag skulle se till att räddningstjänsten har tillgång till den senaste och mest effektiva utrustningen och tekniken för att kunna agera snabbt och effektivt i olika situationer. Det kan innefatta att investera i nya fordon, verktyg och kommunikationssystem. Kontinuerlig utbildning och träning: Jag skulle satsa på att kontinuerligt utbilda och träna personalen för att säkerställa att de har nödvändiga färdigheter och kunskaper för att hantera olika nödsituationer på ett säkert och professionellt sätt. Det kan inkludera övningar, simuleringar och utbildningar inom olika områden som brandbekämpning, räddningsteknik och första hjälpen. Samarbete med andra organisationer: Jag skulle också främja samarbete och partnerskap med andra räddningsorganisationer, kommunala myndigheter och frivilliga för att kunna hantera större och komplexa nödsituationer på ett effektivt sätt. Genom att samarbeta och dela resurser kan vi skapa en starkare och mer samordnad räddningstjänst. Ökad närvar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, Typ asså jag är bra på allt jag har varigt polis och jag kan typ allt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp!

Vidare till intervju, du har 48h på dig innan din ansökan nekas. Mvh MrVanix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka