Nekad fendiilx | Chef-jobb ansökan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albbb28

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? fendiilx

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Några månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Uppdatera menyn: Jag skulle se över menyn och se till att den erbjuder ett brett utbud av smakfulla och kvalitativa pizzor och andra rätter som passar olika smaker och preferenser. Jag skulle också se till att vi använder färska och högkvalitativa råvaror för att säkerställa att varje måltid är en god upplevelse för gästerna. Utbildning och utveckling av personal: Jag skulle satsa på att utbilda och träna personalen för att säkerställa att de levererar en hög servicenivå och att de är kunniga om maten och dryckerna vi serverar. Jag skulle också uppmuntra teamet att arbeta tillsammans och stödja varandra för att skapa en positiv och effektiv arbetsmiljö. Marknadsföring och marknadsföring: Jag skulle utveckla en marknadsföringsstrategi för att öka medvetenheten om Grovestreet Pizzeria och locka nya kunder. Detta kan inkludera att använda sociala medier, lokala annonser och samarbeten med andra företag eller organisationer för att marknadsföra vår restaurang och våra erbjudanden. Omvärldsanalys: Jag skulle kontinuerligt övervaka trender inom restaurangbranschen och anpassa vår meny och servicen efter dessa trender för att hålla oss konkurrenskraftiga och attraktiva för kunderna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat mycket inom försäljning

Hur ofta kommer du vara inne? Minst varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut älskar unive!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Japp!

Nekad, spammar ut ansökningar, skicka ut en ny ansökan när du har valt 1 jobb som du vill vara chef på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka