Accepterad fendiilx | Ban Överklagan [ModdeW]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albbb28

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: 11000015d53f224

Vad är din discord tagg? fendiilx

Vem var det som bannade dig? modde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: OjF0ajjw4zjEaeXMJF4geg-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad på grund av att jag köpte ut vapen från aztecas panelen när gänget var nerstängt. Men de är ju också don ansvarigas jobb att ta bort scriptet från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ej in game på den tiden utan jag var i mitt vardags rum och åt. Sedan så ringde min vän mig som hade också blivit p bannad samma dag som mig men för en annan anledning o fråga om jag också blev p bannad för han såg att jag inte hade några roller. jag blev p bannad direkt med indragna och snackade ej i support med honom. sedan när jag skulle in så såg jag att jag var p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju lite av båda sidor. Man borde ta bort scriptet när gänget stängs ner. men det är också lite mitt fel att jag köpte ut vapen från panelen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare haft långa bans o indragna men aldrig en permanent avstägning. jag var väldigt ledsen när jag såg att jag var bannad och ångrade det jätte mycket. Jag har tänkt på varför jag gjorde det och om jag fick någon nytta av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske ej borde ha gått in game eller kanske ej ha varigt in skriven i panelen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att gäng scripts kommer fortfarande vara kvar även om det är ner stängt och att jag ej borde köpa ut vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka