Nekad fendiilx | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albbb28

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? fendiilx

Vad är ditt Hex:ID 11000015d53f224

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag och jag spelar i unive varje dag. Jag nördar i princip Unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? några månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1157004601501958206/1212054590271258644/image.png?ex=65f070cd&is=65ddfbcd&hm=b1496a4f4c51b8253b1c05c1ee77534c0678f0b33a626cf61a24183bedb315e8& Ja men jag överklaga och blev godkänd.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. i en RP kan en servervakt ha olika uppgifter beroende på den specifika rollen den har i spelet. Vanligtvis är en servervakt ansvarig för att övervaka och upprätthålla reglerna för spelet, se till att användarna följer dem och hantera eventuella konflikter eller problem som uppstår. De kan också vara ansvariga för att utföra administrativa uppgifter såsom att godkänna nya spelare, skapa och underhålla rollspelsregler och hjälpa till med tekniska problem på servern. I grund och botten är deras uppgift att se till att spelet körs smidigt och att spelarna har en positiv och trygg spelupplevelse

Varför vill du bli servervakt på servern? För att det finns för många som förstör Roleplay här i Unive och jag vill visa konsekvenserna som finns. jag passar även för att vara servervakt för jag har också erfaranhet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att en servervakt missbrukar sin position för personlig vinning, såsom att ge fördelar åt vissa spelare på ett orättvist sätt eller bryta mot regler för att gynna sig själv eller sina vänner
Abuse innebär att en servervakt missbrukar sin makt på ett destruktivt sätt, såsom att trakassera eller förtrycka andra spelare, använda sin position för att skada andra eller använda serverresurser på ett olämpligt sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka