Nekad Fendii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fendii

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd Banid: jmzwcw

Vad är din discord tagg? 1Fendii_

Vem var det som bannade dig? LiamSWE27

Bild på banmeddelande: iue4hgt.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det kom upp ett montage på YouTube som är kopplat till kontot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att min kompis skulle sluta med fivem helt sa han och då fick jag hans konto alltså discord konto, det gick ungefär en vecka och jag hade inte varit inne så mycket då jag har haft fullt upp IRL. Men en dag när jag vaknade märkte jag att jag var bannad ur alla discords och det stod att jag hade gjort montage. Det har jag verkligen inte jag är inte en sån spelare jag är här för att rpa inte skjuta. Jag har inte ens ett yt konto ni kan pc checka mig om ni ej tror mig samt så kan ni kolla loggsen att ett annat steam konto började connecta till servern och det var jag det var ett annat steam konto för några veckor sedan och hela tiden han körde här, samt kan ni kolla logs att jag inte har skjutit ett ända skott jag har inte ens vapen. Det var så dumt av mig att emot kontot jag tänkte inte på att detta skulle hända, jag prata med LiamSWE han sa att jag skulle be min kompis att ta ner montaget och han har tagit bort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ifrån mitt perspektiv är det felaktig eftersom jag fick kontot av honom och det var han som skapa alla problem. Jag har inte skjutit ett ända skott samt har jag inte ett ända montage på datorn, det är också dumt av mig att ta emot kontot men jag tänkte verkligen inte vad som kunde hända och jag är jätte ledsen för det som kom kompis gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för VDM, jag råkade köra på en snubbe som sprang mitt ut i vägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja från första början att inte tagit emot kontot, det var idiotiskt av mig och jag tycker att min kompis är helt cp, han kan inte bete sig och jag är ledsen att det drabba servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer aldrig att upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, får ta den tid som behövs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka