Nekad femtikaka | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

femtikaka

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Krille865/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? Kreil#3389

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från en kompis jag kände mycket väl från dem yngre dagarna, på denna server har jag valt att kalla honmom "Frej Jonsson". Han var alltid den här snubben som vela vara kaxig och coolast och sket totalt i vad konsekvenserna kunde bli. Och med det tänket så blev det massa konsekvenser om saker han gjort, han brukade till exempel käfta upp sig med fel folk och bli totalt nitad. Men blir man vän med min Karaktär så är han den mest roligaste och kreativaste killen som går och hitta, man är på diverse äventyr osv. Jag skulle ej klassa min karaktär som en grov brottsling, bara en grabb som gått lite fel väg i livet och gillar att punda/knarka med sina nära kompisar. Och med allt knark så kommer det dåliga beslut och inte så väl igenomtänkta grejer. Han har en stor kärlek till droger överlag, inte att sälja, att själv bruka. Min karaktär är i nuläget 21 år gammal. Med sitt drogproblem kommer även pengarproblem, min karaktär har inga problem att lägga in några timmars arbete för att sedan få sin lön för att sedan knarka upp det. Intresset för bilar finns också, men det är inget som skulle gå före knarket. Min Karaktär gillar ej polisen, självfallet då han är en missbrukare som gör allt för att inte bli tagen av lagen. Han håller sitt missbrukande lowkey eftersom han ej vill bli klassad "knarkare" på gatan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad på många olika "mindre" servrar och fått mycket beröm för mina scenarion och väl utförda konversationer som följer med. Jag har rätt så mycket timmar på FiveM vars sån här slags RP. Jag följer alltid reglerna enligt serverns begär. Alltid väl bemötandes till andra medlemmar, jag tar aldrig in "aggresion" från servern till discord till exempel. Jag är en person i OOC och en person ingame. Jag är en person som tar roleplayen seriöst på så sätt att jag inte bryr mig om själva pengarna, jag bryr mig om scenarion och det som följer med i det. Även fast pengar osv kan göra stor nytta såklart ingame så är det inget jag eftersträvar att t.ex åka runt och döda folk för pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server verkar bra kodat med bra admins osv, känns som en server man kommer kunna lira på ett tag framöver om man då får whitelist såklart. Och verkar inte som att alla åker runt och pangar en för det lilla minsta, fast dock finns det såklart någon som åker runt och skjuter på folk utan anledning, men servern är inte whitelistad än så man kan förstå till viss del.

Hur många timmar har du på FiveM? 690timmar

Hur hittade du Multistaden? Tips från kompisar och den är väldigt populerad så den är rätt så lätt att hitta, då menar jag inom FiveMs server meny,

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället nej.

Tillbaka