Nekad Femscout | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Femscout

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean Mcginley

Vad är ditt discord namn? femhub

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2006

Berätta om din karaktär. Namn: Kevin Örni
uppväxt : ulricehamn
intressen: Bilar vänner och framtiden
Känslor: Kevin har mycket känslor när det kommer till vänner, och att de mår alla bra, Kevin är rätt så trevlig mot alla han stöter på och vill kunna va där för allihopa som behöver han, Kevin kan även ibland göra lite dåliga saker, för deras Säkerhet, jag tror Kevin passar bra som social

Vad kan du bidra med till serverns RP? Meko hjälp, Active hjälpsam

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man agerar på ett sätt som gynnar och förbättrar berättelsen för alla inblandade även om det innebär att ens egen karaktär möter utmaningar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear RP: att man inte ska låtasas vara nån slags "Gud" eller john wick some kan dogde allt och tro att inget kan döda någon och försöka hindra att man blir sjukten med att fightas, fast man ska vissa skräck och försöka comply med allt de bejär för att va säker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört lite Gmod Dark RP, lite då och då och lärt mig lite hur folk är på så sätt och bidragit mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag fick ett Staff samtal om att att ansöka, in game,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka