Accepterad felopandersson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felopandersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: felopandersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358316004/

Vad är din discord tagg? felop#5221

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FEARRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban därför att när jag kommer till pablo och direkt när jag kliver ut ur bilen så kommer det 5 pers och hoppar ner från taken och skriker upp med händerna. Hinner inte gå någonting utan jag hoppar rätt in i bilen igen och försöker fly? Är det något fel med det? Varför ska jag stanna och spela rädd när jag har chansen och fly det hade jag gjort alla dagar i veckan också om jag hade fått läge i verkligheten? Hade inte ens en chans att få förklara mig eller någonting utan jag blev bara bannad när jag försöker fly?

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Har aldrig varit avstängd förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är la klart jag hade kunnat göra med läs ovanstående?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte lärt mig någonting eftersom jag tycker att det är en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka