Accepterad Fello | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fello

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Fello

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198164625073/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fello.se#8337

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Johan Svensson är en tidigare försäljare som nyligen har flyttat in i en ny stad. han är en ganska dryg snubbe som ofta hamnar eller skapar problem. Eftersom att han är svårt att skaffa vänner så springer han oftast runt själv. Men den mörkaste sidan av han är att han kartlagts som en psykopat och schizofren så han liv består i princip av två liv den lugna dryga och den aggressiva. Man kan förklara han som att bakom stängda dörrar är han psykopat och bland folk lugn och snäll. han har tidigare suttit inne för våld mot tjänsteman och droginnehav. hans tidigare jobb som försäljare har gjort så att han är ganska bra på att sälja saker och försöka att prata så proffsigt som möjligt. Något som lugnar ner han är weed så det kommer vara något han kommer försöka att få tag i så han inte kommer in i sin psykopatiska sida.

Varför ska just du bli whitelistad? Vet hur man rpar för att få servern till en rolig plats. Vet hur man gör långa och roliga scenarion och hur man i allmänhet rpar. Har också kollat på en del streams vilket gör så att jag kan en del om rp.Har spelat ARMA och har över 1700+ timmar på Fivem har också varit whitelistad på en del servrar. Så vet hur man beter sig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker det verkar som en ganska vettig server med bra scripts och mycket spelare. Sen har jag spelat på den i några dagar och jag har haft roligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 1700+

Hur hittade du Multistaden? Genom streams kommer inte ihåg vilken

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nepp inte vad jag kommer ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka