Accepterad Fello | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fello

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Fello

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198164625073/

Vad är din discord tagg? fello.se#8337

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Så allt började med att jag var nere och skulle jobba med postnord vid hamnen. Då kommer det en bmw som fösöker preja mig ner i havet. Jag såklart försöker röra mig från platsen för att min bil inte ska förstöras då börjar dom skjuta på mig istället. Och efter jag stannat så säger dom att dom äger detta stället. Sen kom jag tillbaka för att förklara för dom varför jag var där nere och då säger dom dra åt helvete inprincip. Efter det börjar jag jobba igen. Sen kände jag att jag ville ha revenge för det dom gjorde var fel på alla sätt. Så jag hoppar på en motorcykel och åker ner dit ingen var där så jag drog därifrån på vägen ser jag dom. Jag sparkar till en som springer på vägen och sen kom det några springandes som jag inte var beredd på i ren "panik" så köra jag på en av dom. Sen åker jag från platsen efter 10 sec så blir jag bannad för vdm permanent. Vad jag tycker är fel med detta är att om man spelar ett kriminellt gäng och hotar en annan individ får man förvänta sig att man kommer få ta skit tillbaks. Sen vet jag inte från första början varför dom prejade mig om någon ska få varning är det dom.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske skippat att köra på han sista men inget mer är så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tror inte det. Men jag respekterar ert beslut och om det blev något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Tack för ditt Ban Överklagande. Ditt Ban Överklagande har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka