Nekad FelleRP | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FelleRP

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fellerp112

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Max Larsson är en 24-årig kille med ett brinnande intresse för poliser, en passion som väcktes tidigt i livet tack vare hans pappa, Melker Larsson, som arbetar som polis. Som barn älskade Max att leka polis, vilket gav honom en känsla för rättvisa och ansvar. Utöver sina polisiära intressen är han en hängiven fotbollsspelare och tillbringar gärna tid på planen med sina vänner. Max är också en stor djurälskare, särskilt när det kommer till hundar. Hans liv präglas av en kombination av sport, lojalitet och en önskan att göra skillnad i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att utveckla intressanta och komplexa karaktärer med djupa bakgrundshistorier, motivationer och personlighet och jag kan bidra till att skapa en rik och detaljerad värld, inklusive historia, geografi, kultur och samhällsstrukturer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att gynna alla och inte bara sig själv vilket det lätt kan bli att man gör i ett spel, ett exempel skulle vara att när man bli rånad så blir man helt enkelt bara rånad istället för att man bara springer iväg vilket kan vara enklare i spel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna jag vet vad powergaming, metagaming, vdm, suntförnuft, rdm, nlr

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har över 4000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka