Nekad felleboii | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felleboii

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix jansson

Vad är ditt discord namn? hotsauce0099

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Björn Björnsson (mäktigt namn för en mäktig karl). 28 år gammal, Väldigt tragisk bakgrund som grundar sig i skåne, där han föräldrar blev mördade av bandidos i tidig ålder. Detta gäng har vart en stor del utav hans uppväxt då de tog in han som en av deras egna efter hitten på föräldrarna. Dom visste alltså inte om att dom hade lämnat en unge föräldralös och kände att dom var tvungna att göra rätt för sig då Björn inte var deras fiende. Björn visste inte att dom stod bakom mordet förens hans 20de födelsedag, och svor då på att lämna staden och söka revenge på hans såkallade familj. Men Björn vet inte om han är redo än, han älskar trots allt gänget, det har vart han familj, hela sin värld. Denna uppväxt var tuff på Björn då allt han vet är det kriminella livet han nu har lämnat bakom sig. Han försöker bättra sig och va en stabil svensk liksom. Det finns mycket illska i denna människa då allt han tänker på natt och dag är gänget som felat honom sen barnsben. Han hat ett stort intresse i bilar och vill bli ägare av en bil verkstad i sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en härlig personlighet och en bilverkstad

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? menar ni kanske det om att man ska värna om sitt liv och att man inte aktivt ska undvika scenarion genom att tex lämna servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man skall inte döda någon utan grundläggande orsak, samt inte använda sitt fordon som vapen. man ska värna om sitt liv. man ska inte göra saker för att aktivt föröka få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej inte riktigt men jag vill testa och har mycket vänner som spelar på eran server så det ska inte va ett problem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte jag har någe mer som är relevant till frågan

nekad, utveckla samtliga frågor Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka