Accepterad Fellebelle | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellebelle

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix johansson

Vad är ditt discord namn? ng_zeppy

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar svensson, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, extrovert, mycket energi

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oscar har haft en enkel och normal uppväxt med en mamma och pappa och en lillebrosa. Han bodde i en liten villa i skogen innan han flyttade till staden unive för att få en utbildning till polis. Hans pappa jobbar som polis och hans mamma som lärare. Oscar har alltid sätt upp till sin pappa och har sedan ung ålder velat vara en polis. Nu när han har flyttat till unive staden ska han utbilda sig till polis och göra staden till en säkrare plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och seriös rp. Jag kommer skapa många roliga scenarion där både parterna har roligt och jag kommer försöka ge ideer som kan förbättra servern. Jag kommer självklart följa reglerna och skaffa ett jobb. Jag kommer försöka få alla att känna sig välkommna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska skapa ett roligt scenario som är roligt för både parterna och att man inte bara ska vara spela för vinst/pengar. Tillexempel att du inte ska råna någon och sen bara döda personen, för det är ett overkligt och tråkigt scenario. Istället kan du göra ett roligare scenario med disskusion och ge motparten en chans till vinst i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång för länge sedan, när jag inte kunde reglerna. Jag bröt mot VDM då jag körde över en kille. Jag blev bannad pågrund av det och jag har lärt mig alla regler och nu bryter jag aldrig mot regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, random deathmatch. VDM, vicehal Deathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag lovar att jag kommer bidra med en fantastisk rp och inget lall. Jag har kompisar som spelar som medlemmar på servern och skulle gärna vara med dem och rpa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka