Nekad Felle1 | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felle1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198950773785/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Felle#4434

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2022

Berätta om din karaktär. . min karaktär är 22 år gammal och har alltid gillat att vara med fordon och att fixa dom. Han har haft det svårt hemma. Hans föräldrar misskötte honom och slog honom ibland. Han hade en yngre broder och dom höll alltid ihop med varandra. Dom kunde inte lämna varandra för då kunde dom bli påkomna av deras föräldrar och kunde bli misshandlade för ingenting. Åtminstone min karaktär för han var alltid den som stod upp och gjorde motstånd. men när dom var tillsammans så blev dom aldrig slagna för min karaktärs yngre bror var alltid uppskattad av föräldrarna för han lyssnade alltid på vad dom sa. Men en dag så fick hans yngre bror nog han orkade inte med mer. Så han hängde sig i garaget bredvid bilen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har spelat innan på unive som min första RP server men har tappat intressen. nu är jag tillbaks och hoppas på att jag kommer ha en god tid på en soppas bra server som unive. jag har försökt bli medlem på unive för jätte jätte längesedan men blev alltid nekat. NU har jag fått lusten att börja igen och kommer också försöka få in fler medlemmar i unive. Jag tycker att jag försänar bli unive just för att jag är jätte bra på att RPa och så mycket jag vet är det de dom en RP server vill ha. jag kan ge er en upplevelse på en RP nivå som man inte ser varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? sprida bra rp och mer seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om nån ber om skjuts så ska man inte tänka (jag ger honom skjuts) för att jag ska få pengar för det.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom twitch streamers det var även så jag hitta fivem

Tillbaka