Fellanstar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Fellanstar
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ftkw-bqbw/HCQNPWWD
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Widestedt
Vad är ditt discord namn? .tryinq#9913
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Felix Wide är 21 år och kommer ifrån norge och haft olika företag sedan tidig ålder men när han var 16 bestämde han sig till och flytta till sverige med hans tvilling Allan Wide. De är väldigt lika i sättet och är väldigt känslokalla, Felix och hans bror Allan har varit bilfirmaägare, Poliser, Ambulanser och jobbat inom de flesta branscher. De båda är väldigt bil intresserade.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har hög nivå på min RP och väldigt aktiv och kör många timmar per dag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat lite på den och tycker att det verkar som en bra och seriös server med mycket bra scripts.
Hur många timmar har du på FiveM? 2 timmar och 35 min
Hur hittade du Multistaden? Letade efter en ny server inne på fiveM då jag nyss kommit tillbaka till FiveM så hittade jag den och spelade en stund och tyckte den verka nice faktist.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej alldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ftkw-bqbw/HCQNPWWD
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Widestedt
Vad är ditt discord namn? .tryinq#9913
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Felix Wide är 21 år och kommer ifrån norge och haft olika företag sedan tidig ålder men när han var 16 bestämde han sig till och flytta till sverige med hans tvilling Allan Wide. De är väldigt lika i sättet och är väldigt känslokalla, Felix och hans bror Allan har varit bilfirmaägare, Poliser, Ambulanser och jobbat inom de flesta branscher. De båda är väldigt bil intresserade.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har hög nivå på min RP och väldigt aktiv och kör många timmar per dag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat lite på den och tycker att det verkar som en bra och seriös server med mycket bra scripts.
Hur många timmar har du på FiveM? 2 timmar och 35 min
Hur hittade du Multistaden? Letade efter en ny server inne på fiveM då jag nyss kommit tillbaka till FiveM så hittade jag den och spelade en stund och tyckte den verka nice faktist.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej alldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej