Nekad Fellanstar | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellanstar

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen chef

Vad heter du IRL? Felix Widestedt

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 120+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? så att jag kan hjälpa dom som vill laga sin bil eller börja jobba på mekonomen. jag är oftast inne hela tiden och jobbar aktivt för samhellet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo jag har nu yrket som erfaren på mekonomen. jag är också väldigt bra på att chefa.

Berskiv din karaktär? han heter Felix Öqvist och är uppe tidigt på morgonen och jobbar han vill hjälpa till så mycket som möjligt han är glad trevlig och omtänksam. hans dröm var att bli chef på mekonomen så att han kunde hjälpa till lite extra.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 12-13 timmar på helgerna och4-7 timmar på vardagarna men skulle kunna vara inne längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart det är min favorit server för tillfället och jag älskar rp nivån. men det är klart att det skulle vara roligt att bli chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

-rep förklarar kort om varför han ska vara chef samt lite för ung. Hans karaktär är även ganska kort berättad beskriven.
Han har även 100 timmar på sin första ansökan vilket vart godkänd. Och nu har han 120+ timmar under en dag?
Lite konstigt när du typ inte gått 20+ timmar sist han gjorde en ansökan.

Men lycka till!

Nekad då jag tycker att du borde angeagera dig mer om du vill få ett chef jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka