Accepterad fellan | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fellan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275721051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fellan#2874

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 1996

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en trött lägenhet med familjen, skolan gick skit och mina betyg va inte jätte bra. Jag hade problem med att bajsa eftersom jag hade ingen kraft att trycka ut skiten satt jag behövde gå med nån slang från magen som jag blev mobbad för i skolan. Jag gillade att spela fotboll men eftersom jag hade en slang på magen som fick spela en annan slags fotboll med folk som har syndromer. Farsan va kriminell och hade mycket med polisen att göra. Jag blev rädd varje gång polisen knacka på dörren och tillslut så tog dom pappa till fängelse. Jag växte upp när pappa va kriminell och då uppfostrade han det till mig också. när jag blev lite äldre så blev jag även mobbad för min hudfärg eftersom jag va lite mörkhyad. Det gjorde att jag blev väldigt ledsen. Jag hade knappt kompisar och va alltid utanför. Efter nåt år när jag ungefär va 10 år gammal så bestämde jag mig för att börja med att göra brott. Jag kände att jag inte hade någon annan utväg eftersom min uppväxt va skit. Jag kunde inte skaffa jobb eftersom hade inga bra betyg och jag hade inga vänner. När jag hade börjat göra brott så fick jag några nya vänner, förstås kriminella vänner. Dom gjorde mig ännu mer kriminell och vi planerade vårat första rån. Vi rånade en butik och allt gick jättebra, vi tjänade bra med pengar. Så mitt nya intresse blev kriminalitet och jag tyckte det va kul. Och här är jag nu, fortfarande kriminell och tycker det är kul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom jag vill kunna utforska mera. Jag vill även kunna bli kriminäl på grund av min uppväxt. Jag känner även att det finns mycket mer att göra. Jag har hamnat i kriminalitet och syftar på det men vill även jobba på andra jobb i framtiden. Jag och mina vänner kommer kunna bidra med roligare saker när jag har till låtelse att bli kriminäl och uppleva min nya värld! Jag kommer kunna göra roligare saker på servern som exempel att råna en mataffär med mina vänner. Så jag vill jättegärna bli medlem på unive så jag kan utforska mer och ha roligt! Jag kommer ta ta mitt rp så seriöst som möjligt eftersom jag vill att unive ska vara så bra som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett bra föredömme för kriminalitet och sen får vi se var vägarna tar mig. Jag kommer hjälpa så att servern blir bättre eftersom jag vill ha en högre rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid vinner ett argument utan att motparten kanske också vinner ibland.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på twitch och även så är det flera kompisar som har rekomenderat unive till mig eftersom jag gillar RP spel och är ganska bra på det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka